Conversie Optimalisatie (CRO)
Genoeg verkeer naar je website of webshop, maar geen rendement? Denk dan eens aan conversie optimalisatie.
Vrijblijvend advies Offerte aanvragenHoger conversie percentage
Zet bezoekers om in bestellingen of leads.
Meer orders & leads
Behaal meer orders of leads door je bezoekers op de juiste manier te triggeren.
Meer omzet
Haal meer omzet uit je webshop of website door de juiste CRO strategie in te zetten.
Wat is conversie optimalisatie?
Wij leveren onze websites standaard op met handige functies om jouw onderneming te laten groeien. Denk hierbij aan koppelingen met je Social Media kanalen, contact formulieren en natuurlijk een aanmelding bij Google zodat je website snel online vindbaar is.
Een andere standaard functie is een responsive design waardoor je website geschikt is voor alle type beeldschermen en zich aanpast naar het juiste formaat.
Zodra de website is opgeleverd kan je er voor kiezen om een SEO (zoekmachine optimalisatie) strategie in te zetten. Hierdoor wordt je website nog beter vindbaar in Google.
Wat is een conversie?
Hoewel we allemaal van een mooi design houden voor een website, begrijpen wij al geen ander dat geen enkele website enkel leads oplevert doormiddel van het uiterlijk. Een goede website moet zichzelf terugbetalen door zijn marketingwaarde, aanvragen en sales leads. En een webshop investering moet zichzelf terugbetalen door nieuwe omzet te genereren en de markt te vergroten. Om dit te kunnen doen, moeten sites voldoen aan een goede gebruikerservaring, optimalisatie en vernieuwing. De twee belangrijkste succesfactoren voor een online bedrijf zijn het genereren en omzetten van gekwalificeerd verkeer. Elke bezoeker is een potentiële klant en je hebt slechts enkele seconden om hun aandacht te trekken.
Elk van onze website-ontwerpprojecten begint met een kritisch ontdekkingsproces. Voordat we uw site plannen, verzamelen we informatie over uw doelgroep, verkoopstrategie, klantwaarde en behoeften op korte en lange termijn. Veel te vaak worden websites gebouwd zonder rekening te houden met de belangrijkste bedrijfsdoelen. Dit leidt tot verspilling van tijd en geld en tot gefrustreerde klanten. Tijdens ons ontwerp- en ontwikkelingsproces evalueren we voortdurend wat er nodig is om een succesvol eindproduct te leveren.