Hoewel we allemaal van een mooi design houden voor een website, begrijpen wij al geen ander dat geen enkele website enkel leads oplevert doormiddel van het uiterlijk. Een goede website moet zichzelf terugbetalen door zijn marketingwaarde, aanvragen en sales leads. En een webshop investering moet zichzelf terugbetalen door nieuwe omzet te genereren en de markt te vergroten. Om dit te kunnen doen, moeten sites voldoen aan een goede gebruikerservaring, optimalisatie en vernieuwing. De twee belangrijkste succesfactoren voor een online bedrijf zijn het genereren en omzetten van gekwalificeerd verkeer. Elke bezoeker is een potentiële klant en je hebt slechts enkele seconden om hun aandacht te trekken.
Elk van onze website-ontwerpprojecten begint met een kritisch ontdekkingsproces. Voordat we uw site plannen, verzamelen we informatie over uw doelgroep, verkoopstrategie, klantwaarde en behoeften op korte en lange termijn. Veel te vaak worden websites gebouwd zonder rekening te houden met de belangrijkste bedrijfsdoelen. Dit leidt tot verspilling van tijd en geld en tot gefrustreerde klanten. Tijdens ons ontwerp- en ontwikkelingsproces evalueren we voortdurend wat er nodig is om een succesvol eindproduct te leveren.